close

CIMG8369  

我覺得這一款的卸妝油真係可以很有效清潔到我所化的日常妝,

而且連MJ既mascara 都可以好快好快咁缷曬,真係超級無聊咁clear丫!

而且我日日都有用bb cream or cc cream既習慣,

呢一支既缷妝油連底妝都可以好快咁缷曬,

唔駛好似缷妝水咁,要用起馬3次先會缷乾淨!

所以泡沫滋養深層潔膚油真係十分之方便我呢一頪既懶人!

 

!HAHA

先介紹一下:

everybody LABO 全新卸妝潔膚油系列中的「泡沫滋養深層潔膚油」採用摩洛哥堅果油作基底油,親膚性強的天然油分可徹底清除面上的化妝污跡,同時可修復皮膚脂質屏障,鎖緊皮膚水分。另一方面運用 oil-to-foam 深層潔淨配方,將天然植物油瞬間轉化成綿密泡沫,結合油質與泡沫的雙重清潔效能,徹底清除防水妝容、過剩面油、塵埃污垢,一步即能做到雙重潔淨。為抵禦乾燥的天氣更加入法國普羅旺斯的雪松及薰衣草精油,有效舒緩敏感同時清潔毛囊,消炎抗菌。另外為中乾性肌膚而設的「平衡精萃潔膚油」,蘊含多種清爽植物油,可潤澤肌膚並改善水油失衝的問題,長遠改善肌膚內乾外油等問題。而最後結合保濕精華和亮白因子,質感清爽的「亮妍淨化潔膚水」蘊含透明質酸鈉及維他命 B3,保濕同時可改善因卸妝不夠徹底而引起的面黃暗啞等問題,特別適合混合性及偏油性皮膚使用。

我天天都會化一個很淡的妝返學,例如 :mascara ,bb cream ,eyeliner and cheek etc...為了可以tune返個膚色同睇黎會精神啲咁!

CIMG8326  

CIMG8370  

要乾手乾面才可以使用喔!以達到最佳的效果!

CIMG8383  

這是用了在面上的效果,我覺得都不會覺得不舒服,而且缷妝都比較温和的!

CIMG8378  這款的缷妝油的味道是十分天然而且很清新!不會覺得很油很油的感覺!

CIMG8390  再用清水洗後,我的面都不會覺得很乾,而且都幾保濕,十有一定的保濕度!

CIMG8395

 我再用befista的缷妝水,試一試我的底妝是不是都缷乾淨了

CIMG8399  

最後的結果是只有大約少少的眼線未能缷乾淨,其他方面都very very good !

CIMG8401  

產由該品牌提供

contact me : kaman.hui@hotmail.com

arrow
arrow
    全站熱搜

    山羊座日誌GIANN 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()